Welkom op ons reisblog!

14 juni 2019 - Tbilisi, Georgië

Welkom op ons reisblog!

We gebruiken deze website en daarna het boek, om iedereen te vertellen over onze reis en om zelf een mooi aandenken te hebben.
Wie zijn wij? Wij zijn Peter en Odile van Minnen, oudere jongeren en reislustig aangelegd.
We hebben beide andere interesses en zien dingen en mensen en gebeurtenissen van elk een andere invalshoek.
Dit leidt soms tot verrassende inzichten en leuke gesprekken, het is nooit saai.

Deze reis naar en in Georgië kwam tot stand omdat Peter zo nodig met zijn motor van Nederland naar Tbilisi wilde rijden. Dat was voor Odile een paar duizend kilometer te lang. Zij vloog liever heen en terug. Omdat de terugreis met de motor te lang zou duren heeft ook Peter een vlucht geboekt en wel in het zelfde vliegtuig.

Dus Peter is in een ander verhaal naar Georgië gereden, daarna is de motor op transport gezet. Dit verklaart overigens waarom Peter al in Tbilisi was toen Odile invloog.

Vervolgens: we beseffen dat we tijdens deze reis slechts een indruk kunnen krijgen van de veelzijdigheid van Georgië. Het is een kennismaking. Veel leesplezier.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Reislogger:
    14 juni 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Bas:
    Goed zo! Ben benieuwd!
  3. Margit Lukkezen:
    14 juni 2019
    Heel nieuwsgierig naar jullie verhalen en foto's. Maak er een mooie reis van.